Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Tìm kiếm việc làm

Công ty Schlumberger - Tuyển dụng Chuyên viên hỗ trợ

  • Hồ Chí Minh
  • Nhân viên
  • Nhân viên chính thức
  • Thạc Sĩ
  • 1 - 3 Năm
  • Lương thỏa thuận
  • Dầu khí, Nhân sự
  • 1
  • Không giới hạn

Mô Tả Công Việc

  • Location: Petaling Jaya, Kuala Lumpur, Malaysia.
  • The Employee Support Specialist acts as a first point of contact for employees and HR staff on queries regarding, but not limited to, compensation, benefits, HR policies, procedures and HR Information Systems (HRIS). He/she resolves the request per the established procedures and is responsible for providing accurate responses and timely turnaround for all queries.
  • Provide rapid, high quality and validated responses to all queries and request from employees, managers, HR function as well as other functions.
  • Create a positive customer support experience through problem understanding, communicating promptly on progress and engaging customers with a courteous and professional service attitude.
  • Take ownership for queries and be responsible for case opening and closure (end-to-end and provides a first and final point-of-contact for the employee/manager initiating the query.
  • Coordinate internally per defined procedures and use HR knowledge management tools to respond with resolutions, quickly and accurately within the established service level agreements and KPIs.
  • Deliver data analytics to create insight on employee queries and development of recommendations/action plans to improve overall employee support and satisfaction.
  • Participate in the implementation/roll-out of any new campaigns, initiatives, policies etc. as part of global or local strategy.
  • Frequently review and update the Knowledge Base, Standard Work Instructions (SWI), internal procedures and guidelines.
  • Conduct research, analyzes data, provides ad-hoc reports and presents feedback on assigned projects when required.
  • Ensure compliance with the Data Privacy & Protection Guideline and relevant legislation.
  • Identify and participates in continuous improvement initiatives.
  • Successful Employee Support Specialists are excellent communicators, have a good customer service attitude, enjoy solving problems, able to work under pressure and are good team players.
  • The Employee Support Specialist reports directly to the Team Lead.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor or Master degree in Human Resources, Behavioral Science, Psychology or equivalent degree qualifications.
  • Minimum 2 years’ experience in Human Resource Business Partner or Employee Support roles.
  • Strong proficiency in Microsoft Office (Excel, word, PowerPoint, etc).
  • Excellent command of English required (verbal and written).
  • Additional languages (e.g. Mandarin, French, Arabic, etc.) is highly desirable.
  • Excellent communication skills.
  • Contact:

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.